PRIVATNO PEREM AUTE NA ULICI, PREMA DOGOVORU - ADRESA: GLINSKA 3 (ulica nije frekventna i tolerira se pranje automobila na ulici bez ometanja prolaznika ili ostalih sudionika u prometu!) - SVAKI DAN, CIJENA: 30 kn.
(prestaro za odgovor)
Teen Galaxy
2015-12-08 09:17:54 UTC
Zaključate auto ostavite ga ispred dvorišta i ja ću vam ga oprati i kada
pada kiša. (u sniježnim uvjetima to nije moguće!)

Iznutra ne čistim vaš auto niti ga pomičem na cesti.

Možete biti sto posto sigurni da vaš auto tretiram sa najvećom njegom i
pažnjom.

ADRESA:
--
Zdravko Joseph Ladović,
Glinska 3/ground floor,
mob. 095 7274 527
vaso
2015-12-08 13:47:08 UTC
Zakljuèate auto ostavite ga ispred dvori¹ta i ja æu vam ga oprati i
kada pada ki¹a. (u snijeŸnim uvjetima to nije moguæe!)
Deplasirano!
U snijeŸnim uvjetima je pametno èesto prati vozilo radi soli!?:-)
Teen Galaxy
2015-12-08 18:37:24 UTC
Ima previše snijega na ulici - tek kada snijeg okopni! Ali ovdje nismo
ozbiljni.

Znači kada su povoljni vremenski uvjeti.
U sniježnim uvjetima je pametno često prati vozilo radi soli!?:-)
vaso
2015-12-08 20:54:58 UTC
Post by vaso
[...]
Ima previ¹e snijega na ulici - tek kada snijeg okopni! Ali ovdje nismo
ozbiljni.
Znaèi kada su povoljni vremenski uvjeti.
Hmm.. I onda ostavlja¹ sol na podvozju tijekom cijele zime
da lagano gricka karoseriju/¹asiju?:-)
vito
loj JA CU VAM GA OPRATI I KAD PADA KISA, A MILA MAJKO
Teen Galaxy