AV RECIVER Marantz SR 4400
(prestaro za odgovor)
Mario7
2016-04-27 12:17:12 UTC
AV Reciver multikanalni odličan i u STEREO-u .
Podržava između ostalih i DTS format tako da bez problema vrti HD filmove.
Potpuno je ispravan jedino malo zeza volume potenciometar ali preko
daljinskog radi normalno (zato smatram da je potpuno ispravan).
Slike u oglasu su stvarne nisu sa weba. Razlog prodaje je jer sam kupio
drugi sa USB-om.

500Kn

http://www.njuskalo.hr/hi-fi-komponente/av-reciver-marantz-sr-4400-oglas-18957299

Može se isprobat.