SPECIJALNA NOVOGODIŠNJA PONUDA ALI SAMO DANAS! TV, VIDEO, SATELITSKI KOMPLET SA ŠTANGAMA I TANJUROM I UHF ANTENOM, SATELITSKIM PRIJEMNIKOM I MOTOROM-SVE ZA 500 kn. POSJETITE ME ODMAH! I OSTALO!
(prestaro za odgovor)
Teen Galaxy
2015-12-29 05:23:06 UTC
Moja demontaža satelitske antene sa ograde - pripremio sam alat i WD 40!

(motor i satelitski prijemnik nisu korišteni, video također ne) (nemam
daljinski upravljač za TV-AudioSonic)

Adresa: Glinska 3, Zagreb

tel. 3750128

-------------------------------

Hladnjak sa zamrzivačem, ogledalo, umjetnička slika, dvije replike slika -
SVAKI PREDMET KOŠTA VAS DANAS SAMO: 100 kn. Radio - CD Player košta vas
danas samo 50 kn. (nije korišten)

Bundi s krznenim okovratnikom i servisu za jelo "Bernadotte" držim cijenu -
3000 kn. i 1000 kn.
Teen Galaxy
cijenu - 3000 kn. i 1000 kn.
Teen Galaxy