Prodajem gliser 5,50 m, nikad u vodi
(prestaro za odgovor)
Keyser Soze
2008-04-28 07:54:02 UTC
Prodajem brod, Gliser 5,50 m /2,20 širok), sa malom kabinom, novo, nikad u
vodi,
direktno od uvoznika, CE Certifikat, papiri, sve čisto, plaćen porez i
carina.
Gliser je predviđen za motore od 70- 120KS.

Od dodatne opreme ima sve što se dalo naručiti kod proizvodjača: ski bar,
ljestve, pumpu za vodu, jastuke za sva sjedala i za kabinu, tendu, volan i
upravljački sistem, svjetla vani i u kabini, spremnik za led,, prozor na
kabini,
struju razvučenu tvornički (sve je tvornički).

Uz to dajem na poklon novi trailer (za gore navedeni gliser), sa novim
gumama, ima čak i rezervnu gumu (prikolica je prešla 15-tak km od kontejnera
na Carini
Jankomir do mene doma). Trailer je sa strujom, osvjetljenjem, čak ima led
diode umjesto žarulja.
Može na firmu ili privatno, meni je svejedno. Cijena je 5000 EUR.

Slike šaljem na mail
catana
Slike šaljem na mail
ijoyo
2008-05-03 22:11:03 UTC
Prodajem brod, Gliser 5,50 m /2,20 ¹irok), sa malom kabinom, novo,
nikad u vodi,
direktno od uvoznika, CE Certifikat, papiri, sve èisto, plaæen porez i
carina.
Gliser je predviðen za motore od 70- 120KS.
Od dodatne opreme ima sve ¹to se dalo naruèiti kod proizvodjaèa: ski
bar, ljestve, pumpu za vodu, jastuke za sva sjedala i za kabinu,
tendu, volan i upravljaèki sistem, svjetla vani i u kabini, spremnik
za led,, prozor na kabini,
struju razvuèenu tvornièki (sve je tvornièki).
Uz to dajem na poklon novi trailer (za gore navedeni gliser), sa
novim gumama, ima èak i rezervnu gumu (prikolica je pre¹la 15-tak km
od kontejnera na Carini
Jankomir do mene doma). Trailer je sa strujom, osvjetljenjem, èak ima
led diode umjesto Ÿarulja.
MoŸe na firmu ili privatno, meni je svejedno. Cijena je 5000 EUR.
Slike ¹aljem na mail
MoŸe slike na mail, i marka te model glisera??

***@gmail.com

Zlatko
n***@yahoo.it