Centralno grijanje sa "Vaillantom", radijatorima (108 rebara), ventilima i cijevima za 5000 kn - moja demontaža, sve vas čeka u dvorištu osim "Vaillanta" - pomažem pri utovaru - TEST GRIJANJA I DOBIVANJE TOPLE VODE OBAVEZNO!
(prestaro za odgovor)
Teen Galaxy
2016-01-05 11:25:17 UTC
"Vaillant" plinski kombi aparat zajedno ćemo iznjeti iz podruma kao i
radijatore u vaše vozilo. "Vaillant" je održavan - (Vaillant Geyser Mag)

Dobivate i zidni termostat.

Dobivate sve sa uputstvima.

Ne postavljam nikakve druge uvjete osim prodajne cijene za 5000 kn.

Imam na raspolaganju cijeli dan i očekujem vašu posjetu.

tel. 3750128

Adresa: Glinska 3, Zagreb

Tražim ozbiljnog kupca.
Teen Galaxy
2016-01-05 17:25:10 UTC
Možete me posjetiti sve do 20 h navečer. Svi oni koji su preko dana zauzeti
imaju tu pogodnost.

Demontaža i utovar u vaše vozilo ne traje dulje od jednog sata!

Ispred kuće je javna rasvjeta tako da je vidljivost u noćnim satima kao po
danu.
Tražim ozbiljnog kupca.
Teen Galaxy
2016-01-05 19:49:23 UTC
Ako se sutra ne pojavi kupac za centralno grijanje sve do 12 h - neću vam
moći demonstrirati ispravnost "Vaillanta" - sve ću demontirati.

Ista ponuda do daljnjega traje. Slobodan sam povisiti cijenu ako je to
potrebno.

Cijena po dogovoru.
Tražim ozbiljnog kupca.
Kobris
2016-01-06 08:03:11 UTC
Post by Teen Galaxy
Tražim ozbiljnog kupca.
NEMA ga na news grupama. Gotovo, niti ce ga ikad biti vise.
9 od 10 ljudi uopce ne zna sto su to newsi...
Vidis da te nitko nije niti nazvao, kamoli dosao. Kao da oglasavas na
napustenom mjestu...

Ali mozes nas starce zabavljat s ovakvim postovima spustanjem i
dizanjem cijene hehehe... kao da to ovisi o tebi. Kupac odredjuje
cijenu, pogotovo ako je jedini zainteresirani.
Teen Galaxy